Plättar

Har nyss ätit middag, gjorde mig plättar... de vart goda, men absolut inte lika goda som farmors! men å andra sidan, vem kan klå dem!? Hon gör seriöst de godaste plättarna/pannkakorna!
Ja pappa, dina är också väldigt goda ;)

Efter förra inlägget har jag sovit och sett på idol repriserna..å lite sånt xP

Föresten! vet ni vad som hände när vi var i kalix!? Jag brände mitt öra! eller okej.. det var inte jag som brände det, hilda brände det åt mig,haha! hon höll på att platta mitt hår och så kom mitt öra i vägen, haha!

Kommentarer
Postat av: Zhiwar

haha :)

vi hörs imorgon! nu ska jag göra klart läxan och lägga mig

kramar :)

2009-09-20 @ 22:15:02
URL: http://zowia.blogg.se/
Postat av: Zhiwar

fel blogg länk! denna är rätt



haha :)

vi hörs imorgon! nu ska jag göra klart läxan och lägga mig

kramar :)

2009-09-20 @ 22:15:17
URL: http://zhiwar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0