Längtar ännu mer x)

På fredag drar jag och mina kära vänner iväg till Kalix. där ska vi leva livet som fjortonåringar och festa loss!Vi ska dricka som aldrig förr, och röka så mycket att vi får cancer bara av en kväll! 
Haha, skojade bara ;) nä, men seriöst då, jag och mina vänner far nog kanske till kalix för att hälsa på Josefine :) lite kul och se hur hon har det där borta i (Bajs)kalix, och för omväxlings skull göra något annat än att hänga på bränna! okej, hänga på bränna är väl inte det enda vi gör, men det spelar endå ingen roll var vi är eller vad vi gör för vi har endå alltid så roligt :)

Förövrigt så har inte min hjärna fungerat idag.På franskan frågade Karin mig vad klockan var och jag som bara "Uhmm..eehh...Je ne sais pas" (jag vet inte), sen typ 15 min senare frågade hon mig vad quatre-vingt trois (83) var för någon sida, och jag som bara "eehh..." och då frågade hon mig om jag hade hjärnsläpp, och jag som bara "mm" haha!sen 3 minuter efter förra frågan frågade hon mig vad "quatre-vingt cinq" är för någon sida och då svarade jag "85" men ärligt talat så gissade jag bara, och lucky enough gissade jag rätt, men det var inte så svårt eftersom att det var sidan efter x)

Jag vill ha Choklad! Marabou Premium raspberry, Mums!:P

Någon som såg på idol? Såg ni någon som ni tyckte var bra?
Det gjorde då jag iallafall, Jag gillade den där Alexander Eriksson :) 

Vecko mys hos Hilda i morgon!

Puss och Godnatt :)


Kommentarer
Postat av: kanske kalix

jah ska kanske komma ska fråga idag igen om jag får komma men jag har inte så mkt money har typ bara 30 spänn!!!!!!!!

2009-09-16 @ 19:32:46
URL: http://jagiida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0