Alla dessa måsten *suck*

Ska snart gå och sova, tänkte bara snabbt göra en liten uppdatering:)
Ca. 2 min. efter förra inlägget var jag klar med dikten och lämnade in den idag, den slutade med "och det är dåligt för jag vill ha mer Sommar" haha :)
Idag på skolan har det varit några från krykan och informerat oss 8:or om konfirmation.
Jag ska självklart konfirmera mig, jag gjorde ett löfte, och de tänker jag inte bryta. För det löftet är viktigt för mig, det var till en person som stod mej nära men har tyvärr gått bort. Och alla mina vänner ska ju också konfirmera sig så jag tror att det kommer bli kul :)
Idag har jag även börjat på en liten sak, en sak som jag tycker är viktig, och en sak som jag gör för andra, men även för mig själv :)
men i alla fall så tidigare idag (kring 22) kom jag på att jag hade NO-läxa tills i morgon och ja, då gjorde jag den.
men nu måste jag gå och sova, och sen så måste jag sommna före klockan 00. sen i morgon måste jag göra franska läxan...alla dessa måsten, jag blir galen! jag ska köpa mej en fick-kalender där ska jag skriva upp alla mina måsten och saker som jag måste komma ihåg.

Puss och Godnatt


Kommentarer
Postat av: V I L J A - Släpp aldrig dina drömmar ♡

Svar: Haha ja visst är dom lika! :)



Åh tackar tackar, va glad jag blir ^^ Allt bra med dig idag?

2009-09-02 @ 09:01:52
URL: http://viljasvarld.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv. tack :) men allt bra med dig?

2009-09-02 @ 10:00:05
URL: http://lindblommalin.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv. tack :) men allt bra med dig?

2009-09-02 @ 10:00:06
URL: http://lindblommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0