Helt sjukt alltså..

Ibland hatar jag verkligen mej själv, jag retar upp mej på små saker som jag egentligen inte bryr mej om. Jag stör mej på mej själv för att jag hela tiden bryr mej om vad alla andra tycker och tänker om mej.
Idag har det varit en sån dag som jag mått dåligt av precis varenda liten klunk vatten och varenda liten tugga mat. det är inte så att jag känt mej sjuk (typ magsjuk) eller så, det har bara känts som om... ja.. jag vet inte..
Skuldkänslor av olika slag har bara vällt över mej, som om allt ont i världen är på grund av mej.
Det känns som om ingen lyssnar på mej.
Kanske har jag bara varit väldigt trött idag eller så inte? 
Varför!? Varför jusst idag?


Tyck vad ni vill, men det är så jag har känt mej idag.

Svar till Josefinas kommentar: ja, det var därför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0