ska snart..

...gå och sova, eller jag ska väl läsa ett par sidor först.
Efter förra inlägg har jag läst, sovit sett på tv och cyklat lite med Zeldis.
Idag visade dem det sista avsnittet av Vänner. det var nog det bästa avsnittet tkr jag, jag började gråta när Rachel kom igenom dörren och sa typ "I did get off the plane" , ni som har sett det avsnittet vet vad jag menar. sen började jag gråta igen när jag såg på Grey's anatomy då den där gammla tanten dog,sad sad.
efter Grey's for jag och Zelda ut på en liten cykel/spring tur (hon sprang ju då ioch jag cyklade) när jag kom till den ödebelagda delen av vännäs började jag tänka på björnar, så då började jag sjunga svinigt högt "I heard there was a chord that David played it that it pleased the lord But you don't really care for music do you?" osv, lite läskigt var det ju när Zelda reste ragg åt.. ingenting?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0