Lördag

idag far mamma,pappa och tobias med mormor och kurre till Grubbnäsudden (ett ödeställe i skogen där mormor och Kurre håller på att bygga en stuga) för att sova i husvagnen, så jag och min "käre" broder Isak kommer vara hemma ensammen tills i morgon någon gång.
Men jag har mina små planer ikväll :)
-Mamma, var lugn, i planerna ingår det ingen alkohol. Och nej, vi ska inte bränna ner huset.;)
min plan var så här:
Göra myspysigt i tv rummet med tända ljus och lite godsaker och sen se på Eurovision song contest eller American Pie filmerna de visar ikväll..
Lite dålig tid att visa dem, jag menar, det är ju typ jätte många som ska se på Eurovision song contest. och jag vill ju se på båda.. :'(

Kommentarer
Postat av: Hilda

American Pie! På vilken kanal? Det är ju så sjukt kul! :DDD



2009-05-16 @ 17:15:19
URL: http://hildans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0