PissMåndag

Idag har jag bara sovitoch ätit chokladbollekaka. usch, vad jag mår dåligt! kunde jag inte gått en promenad  iaf!?  jaja, nå nu är det försent. jag får väl promenixa till stallet i morgon.. om jag har tid..jag hade ju som tänkt att jag skulle ta hem franskan och biologi, men jag orkade inte... ni vet, den vanligaste tanken i mitt huvud poppade upp, ' Jag gör det i morgon". så i morgon hinner jag nog inte skriva någonting.. jag har nämligen Matte läxa, biologi, engleska och franska.och sen så måste jag ju sy mina ridbyxor(de är enormt håliga i grenen, men nu har jag beställt mej nya rid brallor;) i biologin ska jag skriva klart om Schäfern och hundens etologi, det är ett litet arbete jag håller på med. sen så är det ju biologi prov på torsdag om Djuren, men jag tror nog att det går bra. Biologi är ju (enligt mej) ett av de roligaste ämnena, och när det handlar om djur så gör det ju saken mera intressant..


Zeldis tassar

SkruttÄlsk♥
 
Freddisen♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej , du verkar vara en trevlig tjej, en djûrvän också ... typ . ^_^ Söt blogg du har .. Fortsätt så! :D

2009-04-05 @ 22:10:27
Postat av: Paulina

Hej, du verkar vara en trevlig tjej, en riktig djurvän också .. Hur många djur har du? ^_^Söt blogg du har förresten .. Fortsätt så! :D

2009-04-05 @ 22:11:43
URL: http://pinkscreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0