Brrrrrrr!

fy usch vad kallt det är här hemma. ute är det också kallt, det har till och med snöat idag!
 nu har jag svinigt tråkigt, alla förutom min "käre" storebror är borta.. och Isak är inte så värt social då han ligger och sover. dagens plan var att vara med vännerna hos Iida, men då skulle hon tydligen bort!? vi hade ju planerat att vi skulle klippa henne och sånt,men då har tydligen Hp och Rs redan gjort det igår, tack för infon tjejjor.
Idag blir det väl att tråka här hemma.. ´bakar kanske muffins eller nått. Bad mamma fara och hyra en film sen när hon slutar, men vi får väl se om det inträffar.
hämtade föresten ut min examens outfit igår kväll, klänningen älskar jag, fasst draperingen var lite konstig.. jackan var kanske inte direkt "jag", men den duger. nu håller jag på för fullt med att gå in mördarskorna, fötterna har fått plågas både idag och igår..



Kommentarer
Postat av: Helen

fin blogg! :-) Om du vill kan du köpa en header av mig!

Billigt och enkelt!

2009-06-06 @ 16:49:35
URL: http://helendesiree.blogg.se/
Postat av: Becka

Inte visste jag att vi hade planerat nåt om att fara och klippa hon.

2009-06-06 @ 17:15:22
URL: http://beckasins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0