vill bort..bort..bort..BORT

Nu vill jag bort lååångt bort! helst utomlands, men det lär väl aldrig inträffa.. inte nu iaf.
funderar på om man skulle ta sej en stockholms tripp..men då måste jag ju börja fundera vart jag vill, till vem jag vill och vad jag vill göra..och sen om de som jag bestämmer mej för har "tid" med mej eller om de jobbar..vojvoj.. men innan sommaren är slut ska jag ha lämnat och varit borta från komunen i minst 24h minst en gång.. Luleå/kalix räcker inte denna sommar..
Minns för typ..ja, vad kan det ha varit..? 3-4 år sen kanske, då jag och bror min tog oss en stockholms tripp till våra kusiner i stockholm.. jävligt skojjigt :) jag och faster Eva var typ och shoppade,gick på bio osv.. helt skoj.. och sen pendlade jag och Isak (bror) mellan våra fastrar så någon natt bodde vi hos Karina och sov i det självlysande rummet,  var med mina små cooligar till kusiner och sen på kvällen tog jag och Karina en lång promenad, jag har ingen aning om vart någonstans vi var och gick..men långt gick vi.. sen efter promenixen for vi till en thai resturang och åt middag och sånt,dagen efter var vi på skansen..helt mysigt med andra ord..vill tillbaka..efter veckan med en massa pendlande for vi till Evas torp, där hade vi kräft skiva och jag *proffset* fick självklart visa mina viga skills,haha!  sen att jag mördade mina fötter i ett par rosa flippfloppisar som var försmå men endå envisades med att gå omkring med dem till och med på våra shopping rundor tills Eva envisades med att köpa ett annat par skor är ju en annan sak.. haha


Det här vart ju som ett kort och intressant inlägg,haha

Kommentarer
Postat av: Josefine

hhah,verry intressant!

2009-07-12 @ 00:16:18
URL: http://josefinekarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0