Mitt sommarlov, Mitt val

På morgon vaknade jag av ett sms från Josefina,kring 13:00, där det stod något i stil med "Hej, jag kommer lite senare. typ 13:30 - 14:00" vilket var tur för mej eftersom jag skulle duscha och sånt...
Dessa sena "dator-kvällar" gör mej så trött, Men det är defentivt värt det :D Föresten så har jag ju sommarlov! och sommar lov  är ju till för att vända på dygnet och ha skoj,eller hur!?
Vill jag sova bort lovet så låt mej göra det!
Mitt sommar lov, Mitt val.

I morgon bär det av till Luleå med Josefina, ska bli svinigt kul:D


Två saker jag hatar mest.
1. Telefoner, de väcker mej alltid på morgonen! ibland har man lust att mörda dem!haha.
2. Röda Tutti Frutti godisar, de gör mej bokstavligen spy färdig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0