*suck*

Nu är det inte länge kvar av sommarlovet, helt sjukt hur snabbt det har gått. känns som att vi bara haft sommarlov i en vecka.. 

Och vad har jag gjort under sommalovet? typ ingenting.. största delen har jag nog spenderat hemma, helt deprimerande..

I morgon fyller Josefina 14 år, så Grattis till dej i förskott. har planerat en liten hemlig överaskining till dej...dvs om allting löser sej.

Till GB kan jag meddela er att jag inte kmr på Ord och Bild, orsaken är hemlig (och med hemlig menar jag att INGEN vet om den..eller ja, mamma och pappa vet.) åsså om ni ska och tälta lär ni nog få fara utan mej..kanske..

Kommentarer
Postat av: Therese

Har du tråkigt, åk till Marsjärv i några dagar. Daniel och Rickard kommer att få dig att LÄNGTA efter långa, tysta, ensamma och tråkiga stunder ;) Jag är tillbaka i Uppsala igen och har jobbat första dagen idag. Gick inte bra...hjärnan var fortfarande på semester under minst halva dagen :)

2009-07-27 @ 22:20:32
URL: http://tessides.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0