Frågor.

Jag har så tråkigt så jag kopierade dom här frågorna från Josefina.

Smeknamn: AnnaBanana
Boende: Överkalix.
Uppvuxen i: Överkalix.
Din kärlek:ingen.
Stjärntecken: Vattuman
Motto:  Ge aldrig upp
Frisyr: Brunett, lugg, uppklippt.
Ögonfärg: Blå.
Längd: typ 1.57?
Skostorlek: 39
Radioprogram: Din Gata i P3, men den slutade ju:(
Tv-program: Grey's anatomy, 90210, Top Model,The secret life of the american teenager.
Skrattar åt: Åt  det som jag tycker är roligt
Sällskapsspel: Monopol
Årstid: Sommar
Fest: Tjejfest
Mumsig mat: Pasta och pasta sås:)
Äckel mat: Ärtsoppa 
Örongodis exempel:  ööhhhmm..ngn beyoncé låt kanske?
Fritidssysselsättningar: Hästar, familj, vänner shoppa:)
Värsta ovana:  ingen?
Jag skulle vilja kyssa: Ingen
Åker mest med buss nr: 343
Sover helst: hemma i min egen säng
På parties dricker jag helst:  Fanta
När jag var liten brukade jag säga: kalar (kaviar) och kan sälv.
Vill bli bättre på: många saker
Vilket är ditt livsmål?: få den utbildning jag vill ha så jag kan få mitt dröm jobb.
Vad har du för puder?: L'oreal nånting
Har du använt någon hårprodukt idag?: Nej, inte ens en borste;)
Hur många speglar finns i det rum du är i nu? Inga
Var är du nu? Hemma.
Har du bråkat med någon idag?: Nej.
Var det allvarligt?: nej
Saknar du någon nu?: Ja
Vad köpte du senast?: En chokladpuffepåse
Har du åkt fast för snatteri någon gång?: Nej! har ALDRIG snattat.
När var du i en affär senast?: i söndags
Mötte du någon du kände då?: Nej
Tycker du om dina grannar?: Känner dom inte, så jag kan inte säga ngt om det.
Anväder du icq eller msn?: Msn.
Vilket färgtema går ditt rum i?: Röd/vit/silver
Hur många datorer finns i ditt hus?: Tre.
När fick du senast en present?: Julafton
Vad drack du senast?: Vatten
Umgås du med dina klasskamrater efter skoltid?: Ja, ibland.
Har du några högklackade skor?: Ja, ett par.
Vilken är din favoritfärg?: Gul och vit
Brukar du se tv3's sommarnattbio? Nej
Har du blivit hotad via telefon? Nej.
Av vem?: ingen.
Finesse eller Wella?: Wella
Absolut dance eller absolut music?: Absolut Music
Vad har du för planer till helgen?: Ska till luleå på mammas examen
Har du en hårborste i din väska?: Nej, den är tom förtillfället..
Har du stadigt sällskap?: Ingen kille
Varför är alltid tak vita?: Alla tak är inte vita, men dom flesta..vet inte varför.
Vill du ha barn?: Ja, ngn gång i framtiden.
Hur skulle din bästa vän beskriva dig med ett ord? Jag vet inte.. det beror nog på vem du frågar.
Är det många som alltid läser din dagbok på internet? Nej, typ ingen:(
Vad tycker du om sex and the city? serien är bra, filmen är bättre.
Din nästa födelsedag? 21 januari
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? nej, typ inte..
Har du rakat dina ben någon gång? hahaa
Finska, danska eller norska? finska
Vilka språk kan du prata? Svenska, engelska och pytte lite franska
Skulle du kunna ha silikonbröst? Nej
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? Som det är.
Cigaretter då? borde man inte få köpa alls!
Borde man få röka på pubar? Nej, inte röka över huvudtaget.
När fikade du senast? Söndags
50 cent bra? vet inte, har som inte lyssnat på han..
Har du kvar dina barndomsskivor? Ja,nån har jag väl kvar.
Hur många hål har du i öronen? Två, kanske tre, men vet inte om det tredje har växt igen..
Brukar du bada i sjöar om somrarna? nej, bara i älven och i poolen.

Kommentarer
Postat av: munin

Tack så mycket..!

2009-01-15 @ 16:45:09
URL: http://munin.blogg.se/
Postat av: linnea

fin blogg!

2009-01-15 @ 18:14:12
URL: http://christinalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0