2 in 1!

Gårdagens och Dagens inlägg, Enjoy:)
skolan har bara varit i TVÅ dagar, och man är redan less den! Hojja, hur ska man orka ända till påsk? eller kommer sport lovet först?  ajja spelaroll..

8/1 2009
igår var jag alldeles för trött för att vara på datorn, jag gick och sova typ elva och ställde klockan 06:15 för jag skulle duscha och sånt.. men jag kunde inte sova, så jag läste en bok som hette "Jag såg honom FÖRST!"  ganska bra faktiskt.iaf, jag somnade mellan 03:00 - 03:30. så alltså typ tre timmars sömn! men när jag vakande var jag jätte pigg! min pigghet fortsatte ända tills jag kom hem (ca.13:30) då skulle jag se en film, men då när jag väl stannade av så somnade jag på soffan. där sov jag kanske en kvart, sen fortsatte jag se filmen. då gick jag och städade åt mina bejbisar. sen lagade jag mat, jag lagade makaroner och korv (vi var ensammen hemma), när vi satt och åt sa tobias:
- jag hade villa ha stuvade makaroner..
- men om du tar och stoppar ketchup på dom och rör om så får du ju tomat stuvade makaroner.

Han gjorde som jag sa och belv genast mkt nöjdare. sen gick jag och såg på tv igen.. då såg jag på ngt pogram.. tror det var Made på MTV, skulle se på den där filmen som var på trean, Men jag somnade under förtexten (eller vad det nu heter, ni vet det där som är före själva filmen, där det står vilka som medverkar osv..) till filmen. sen kom pappa, och kikade in i tv rummet och jag som jusst vaknat sa lite halv sovande:
- Pappa, jag är så trött...
å då sa han att jag skulle gå och sova i min egen säng.å då gjorde jag det.
Intressting, Iknow! ;)

9/1 2009
idag har jag varit till Älva. jag red henne på ridplanen och det gick bra. har börjat få bort dom där "jag vägrar röra mej ur fläcken" momentsen, ni vet dom har ju hänt mej ett x antal gånger nu. På söndag ska jag köra henne:D det ska bli kul att testa ngt annat, visst ridning är jätte kul.. Men det är ju alltid roligt att testa ngt nytt:)
jag skulle fara på UG idag, men jag kände att jag var alldeles för trött, så jag stannade hemma och såg på film.. ska nog gå och sova snart:) jag tänkte eller rättare sagt jag SKA fara och åka skidor i morgon. Sen ska pappa ta fram sparken så jag kan fara med Zeldan så hon får springa, hon tycker det är jätte kul att springa framför sparken:) men i allafall, efter att jag såg en film som SÖG RÖVHÅL , gick jag ner till Inger och Henry för mamma och pappa var där. ja och nu sitter jag här..

Jag vet att inlägget blev lite långt, men jag skrev ju inte igår.. sååå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0