TjenaTjena:)

nu sitter jag här med Trasan i famnen:) jag satt nyss med dom andra också, men dom var så trötta, det var endast Trasan och Elsa som var pigga nog att busa lite. Nalle och Olga var så trötta.
Idag är det min sista dag som 13-åring:)
Farmor och Sonja var hit idag och firade mej, av Sonja (och mina kusiner) fick jag Leilas kokbok av farmor fick jag ett kort och en hudralapp.

Trasan♥


i morgon kommer Josse hit:) vi ska äta tårta och hitta på nå, vi får väl se vad:)



Titta min älskling skrev ett meddelande till er:


vbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb                                                     b hhh /Trasan♥

Jag tror det betyder: "snälla Anna, släpp ner mej så jag får pinka. Bästa hjärtliga heliga häslingar /Trasan♥"

Imorgon ska jag på skolan också, usch.. men måste jag så måste jag.. igentligen hade jag velat vara hemma några veckor till, men eftersom att jag är så pass att jag orkar gå på skolan nu så...
Har nyss gjort matte läxan, och lite annat i matten.. Jag hatar matte! det är det värsta ämne som finns!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vad söööt Trasan är!!!:P

2009-01-21 @ 12:13:49
URL: http://josefinekarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0