Söndag

förlåt att jag har så dålig fantasi när det gäller blogg rubriker.

Igår var det alldeles för tråkigt för att skriva. för inget hände.. eller, ja.. Fred har gnagat på min platt tångs sladd, så den går inte att använda. men mamma eller pappa skulle fixa det.

Idag har jag varit hos Älva hela dagen, nästan.. jag for dit ungefär 12:30 och kom hem ca 16:00. Det var jätte kul att köra,det enda som var lite svårt var att sätta på selen. För det var typ tusen remmar som skulle hit och dit, under och över, men nå vettja man lär sig.
Innan vi for ut och körde höll jag på att mocka först åt Älva och sen åt Pilör (eftersom att Jonas skulle köra Pilör), när jag hade mockat åt Älva och höll på med Pilörs box kom Wilhelm (Jonas och Kickis son) in i stallet med sin kompis och visade henne  lite grann, då sa han så här när dom närmade sej Älva som stod och tittade ut genom gallerhålet (eller vad man ska kalla det) då sa han så här:
-Här är Älva.
sen vände han sej om och tittade på mej och sa:
-Och där är hon med bajset.
"hon med bajset" var jag då, eftersom jag stod och mockade. jag som bara smilade lite grann och sen fortsatte jag med mitt. sen när vi satt och fikade kom han igen och sa:
-Varför måste hon vara här hela tiden?
haha, jag tror han börjar bli less mej;)

Sen när jag kom hem så åt vi middag, och sen for vi till mina kusiner. Axel (min kusin) fyllde 4 i torsdags, men då kunde vi inte fara så vi for idag.

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0