Sjuk -.-

Nu har jag fått feber också! eller jag fick det i går kväll, men endåå..
Jag har fått Influensan eller halsfluss, men mest troligt influensan.
 det var ju typiskt att jag skulle bli sjuk NU!

I går kväll gick jag och sova kring 22 ngn gång, då bäddade jag ner mej med täcke,fleece filt, tjockstrumpor fleece tröja och siden pyjamas byxa och nattlinne. och fasst jag hade på mej allt det där så frös jag. sen kring två i natt vaknade jag av att jag garn svettades, då sparkade jag av mej täcket och försökte sova men då höll min hals på att döda mej, så då gick jag upp och drack vatten. sen satt jag vid köksbordet typ till tre.sen kanske 04:30 kom mamma och släppte ut Zelda från mitt rum. då kom hon fram till mej i sängen och frågade hur jag mådde och jag svarade dåligt. då svettades jag, sen några minuter senare frös jag.sen klockan fem steg jag upp, tog en alvedon och drack vatten, och satt och pratade med mamma.. och nu sitter jag här. idag ska jag bara ta det lungt och vila så jag blir frisk.

Jag får nog kurera mej med honugs vatten/te, Fisherman och P.S I love you.


Vägen till fiskheten Alá Anna
Gott och lenar i halsen.

Te är alltid bra:)
Bra mot förkylning (vetenskapligt bevisat;)
Den är så bra:) en riktig sjuklings film. Med andra ord: Perfekt att titta på när man är sjuk:)

Om jag följer denna kur kommer jag bli frisk på nolltid;) .........hoppas jag....


Kommentarer
Postat av: Josefina

Jag vill låna P.S I love you av diiig! Eller jag har typ 100 filmer hemma hos mig som är dina. Men då kan vi i sånna fall se den när jag kommer till dig nån gång :D



Krya på dig, cooling!

2009-01-15 @ 11:37:29
URL: http://josieek.blogg.se/josefinaek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0