sista lov-dagen..

well, idag är det sista lovdagen, och vad ska jag göra idag då? nå jag vet inte.. hade tänkt fara till älva, men då är det så kallt, och josse ska kanske komma men jag vet inte hur det blir med den saken.. jag antar att jag får vara hemma och gå och strosa som en struts..VARFÖR SKA DET VARA SÅ SATANS KALLT?? och VARFÖR måste  skolan börja i morgon??
josse ska komma kring 16.00, vad ska jag göra tills dess då? något förslag?Jag vet.. jag följer med mamma och tobias på bibblo och lånar ngn bra bok.. jag är läslös.. jag har börjat läsa på en bok som heter Catwalk men jag fattar absolut NADA! den har typ 400 sidor. och tänk er då läsa en bok på 400 sidor som man fattar nada, förstår ni då hur jobbigt det är? men okej, jag har inte läst så långt. inte nog långt för att kunna bedömma om den är bra eller dålig iaf. kanske om man läser lite mer av boken, kanske till sidan 100 eller ngt sånt..

 vet att det inte var så bra bild, men jag hittade ingen annan.


Föresten, vad tycks om mitt hår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0