Ont i halsen

Igår kväll efter ridnignen fick jag ett frys anfall så jag låg och såg på top model 11 inlindad i typ tusen filtar, men sen när det slutatde så tänkte jag att jag skulle göra klart matte läxan (eftersom jag "glömde" göra den tidigare) och då när jag ställde mej upp så dog jag nästan av kylan (det var inte kallt i huset, men det tyckte jag) så då sprang jag och hämtade ett par tjock strumpor och en fleece tröja och gick och satte mej vid köksbordet för att göra klart matteläxan... och på morgon när jag vaknade märkte jag att mitt nackspärr (som jag haft sedan i söndags) blivit MYCKET värre, kan knappt röra på huvudet. Åsså har jag fått jätte ont i halsen, kanske början till influensan?hoppas inte iaf.. i morgon ska jag och becka läsa upp våran uppsats om Neptunus, men jag vet inte om jag ska på skolan då, eftersom jag har så ont i halsen och igår höll plåtankan  på att predrika om att "om ni känner er förkylda så ska ni stanna hemma, och tvätta händerna regelbundet, peta er inte i ansiktet, då kan ni få influensan"...
Nä, nu ska jag nog gå och kanske baka en kladdkaka och sen se på Rötter. Hej då!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojj Anna ta och krya på dig med varma hälsniga Josefine<33

2009-01-14 @ 19:24:02
Postat av: Josefina

Jag kan försäkra dig att du inte blir friskare av att se Rötter! Då gråter man bara hela tiden och tycker att världen var så orättvis!

2009-01-15 @ 11:35:12
URL: http://josieek.blogg.se/josefinaek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0