onsdag

Ja, än är man utan röst. det var ett UNDER att Fia hörde mej på engelska lektionen när jag skulle säga högt hur man uttalade något ord. vi var på konsert idag, det var musik gymnasie elverna i kalix som spelade. medans dom andra satt och viskade satt jag och funderade ut små namn till dem. En kallade jag för monstret (eftersom han lät som ett monster när han sjöng) en för Elina (för hon passade att heta elina, tyckte jag) en för Han med blå tröja (josses favorit;)och en för Rosa converse (eftersom hon hade rosa converse skor), men de var ju inte alla då, men jag ides inte döpa resten..på HK:n gjorde vi kladdkaka. eftersom det var fel på våran ugn så blev inte min och beckas kaka riiiiiktigt färdig, den var typ halvfärdig. vi han inte äta den där så vi tog och stoppade den i varsin påse. När min kakbit var i påsen så började jag känna på den, och det var så roligt så jag kunde inte sluta. det slutade med att den såg ut som en bajskorv (bokstavligt talat).  men det var en god bajkorv iaf. och den drog till sig många blickar på bussen när jag var på väg hem från skolan.Först satt det en jobbig unge och stirrade hela vägen från skolan tills han skulle kliva av (ca. 3-4km(?))sen när han skulle kliva av sa han:
-Är det där lera du har?
-Nää..
-Är det lera du har där?
-Nää..
-Vad är det då?
-Kladdkaka.

Trasan flyttade idag.. så nu är det bara Polly (fd Olga) och Nalle som är kvar..men dom stannar väl säkert inte länge till dom heller.. det kommer bli så tomt utan mina bejbisar..:(


Kom nyss på hur mycket ögat lurar en när det gäller mat/godis. något som är riktigt gott kan ju se ut att vara svin äckligt. T.ex min kladdkake korv, Tobias vägrade nästan äta den när jag sa att det är kladdkaka bara för att den såg ut som en bajskorv.men jag (med mina små tricks) lyckades få han att smaka, och det slutade med att han åt upp den. tänkte fota den och lägga ut en bild på den, men jag glömde och kom på det när den var borta..


Kommentarer
Postat av: Josefina

Jag visade Scary Car till mamma nyss, och du skulle ha sett hennes min! Jag kan inte sluta skratta! HAHAHAHAHAHAHAHAHAH!

2009-01-28 @ 18:13:05
URL: http://josieek.blogg.se/josefinaek/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0