ojoj Cassa..

Alltså det är sjukt! jag är alldeles sjöblöt i svett, men endå så garnfryser jag! allt tack vare dej Cassa och med lite samarbete av Catti (skojjar bara). för Cassa blev sjuk på fredag och frisk på tisdag. Catti hjälpte att föra över influensan på ngt konstigt sätt..men iaf, jag fick influensan på tisdag.

Nä men seriöst nu då..
jag tror att jag har haft det ett tag men den har inte brytit ut förns i tisdags.. Jag kommer ju inte kunna fara till Älva i morgon :'(
Jag såg på P.S I love you idag, två gånger faktiskt.. fasst första gången somnade jag...... nää, nu ska jag försöka gå och sova.. har tagit en Alvedon så förhoppnings vis så kommer det ingen feber i natt..ska försöka sova längre i morgon.. åtminstone till sju.. jaja, Hej då / AnnaBananaa

Föresten, har ni något dunder medel som ni använder er av när ni är förkylda/influensa?


Kommentarer
Postat av: Josefina

Så du kommer inte på ug ikväll? Det är Rockkarusellen.

2009-01-16 @ 11:36:27
URL: http://josieek.blogg.se/josefinaek
Postat av: Isabell

Tack så mkt:) Alla som besöker min besöker jag också:) dt e därför man alltid ska lämna en liten kommentar:D hihi.. ha en bra helg du med!

2009-01-16 @ 23:46:37
URL: http://konstakniiing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0