Måndag

14 år 5 dagar.

Alltså det är helt sjukt! jag har kommit in i någon slags "shopping-kris", jag vill bara  köpa,köpa,köpa! jag tror nog att jag ska ta och beställa mej ett stort paket från H&M idag. där SKA jag hitta allt jag behöver (bikini,tröjor,byxor,skor osv.) jag kan skriva senare vad mitt paket kommer innehålla:) Det är så mycket jag vill ha.. jag har så lust att spela något dator spel, typ The Sims eller nått sånt spel (ett spel som man kan inreda hus vill jag spela:)sen vill jag ha Beyoncés nya skiva..

Föresten, jag är sjuk idag..:( var till doktorn, men hon sa att det var inget jag behövde medicin för. mamma däremot, hon har fått halsfluss, Stackarn.

Kommentarer
Postat av: victoria

Beyoncé kommer i maj till stockholm :)

2009-01-26 @ 20:27:11
URL: http://missvictorias.blogg.se/
Postat av: Hilda

Jag går å nynnar på single ladies med beyonce hela tiden den sitter fast i min hjärna ha ha!

2009-01-27 @ 16:57:26
URL: http://hildans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0