Klippnings dag!

ja, idag har jag klippt mej. jag klippte det uppklippt och lite sne lugg..det vart jätte fint.jag kanske fotar det och stoppar ut bilden här på bloggen:) och snart KANSKE i heglen ska jag färga håret brunt :D så det kommer se helt annorlund ut när skolan börjar, men vi får ju se hur det blir med det.

igår var jag vaken till klockan 03:30 för jag satt och såg Ensam hemma 1&2. dom filmerna äger juu;) jag har sett dom tidigare, men det är så länge sen jag såg dom och tobias (min lillebror) ville se den i går.







Nu är det bara den tredje filmen jag har kvar att se.


idag ska jag på middag hos farmor:) så snart ska jag platta håret och byta kläder och fara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0