Fredag 2/1 09

Första inlägget 2009!

I går kom Becka och sov hos mej, det var typ 100000 år sen hon sov hos mej. iaf, vi såg på film,lfixade varandras hår, var på datorn och såg i dom nya vår/sommar katalogerna. sen vi och bytte till pyjamas och låg och pratade till klockan 03:30 för då ville vi sova.. vi vaknade kl. 12.30 då åt vi frukost,var på datorn och sen for jag till Älva och vi skjutsade hem Becka.

Jag red Älva kanske en halv timme, det var SVIN kallat och jag höll på att frysa ihjäl! det var säkert - 30! okej, när jag kollade på termometern så visade den -25 , men endåå.. nu ska jag hjälpa mamma med maten, sen ska jag gå och lägga mej på soffan, se my super sweet sixteen , Roomraiders  och säkert nå mer:) Tjolla hopp! Gott nytt år föresten. //Annabananaa♥




Den såg vi, den var ganska bra tycker jag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0