Att jag...

..inte blivit frisk än upptäckte jag idag när jag var hos Älva och red,mockade osv. så kände jag att jag inte har någon ork alls i kroppen.Rösten är borta sen igår, det var nog allt skrattande igår.så viska eller skriva det jag vill säga är vad som gäller för mej tills rösten kommer tillbaka.

Idag har jag varit till Älva. När jag skrittade så kände jag att jag höll på att somna, sen när jag mockade så höll jag också på att somna. Sen när jag kom hem så städade jag mitt rum.. sen kom Inger och Henry, vi åt smörgås tårta med dom, den var jättegod:P

Nä, nu ska jag ta och gå och sova tror jag.. ska till Älva i morgon också...det får bli en lugn tur då också. Tjena moss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0