19/1

ja idag var man till farbror doktorn, eller det var igentligen Tobias som skulle dit, men  jag följde med och doktorn kollade i min hals också. jag har inte halsfluss nu, men jag kan ju ha haft men att den håller på att försvinna..Har köpt strepsils idag, dom funkar bara under tiden man har dom i munnen, men sen när den är slut så har man lika ont i halsen..

På onsdag fyller jag år:) men jag ska börja fira redan i morgon. för mamma börjar jobba på onsdag kväll och pappa jobbar då.. så då firar vi mej i morgon och sen när släkten kommer då så klart:) så det blir flera dagar firande för min del;) haha nä, skojja bara.. Sonja och farmor kommer i morgon för sonja jobbar på onsdag (ALLA jobbar visst på min födelsedag):

Höll nästan på att glömma! Idag har Skrutten bott hos mej i 2 år:) men det känns som att han alltid har bott här:)

Skrutt Plutt♥


Kommentarer
Postat av: Josefina

När ska du och Hilda ha kalas?

2009-01-20 @ 16:10:36
URL: http://josieek.blogg.se/josefinaek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0