Godis..

Ikväll blir det Melodifestival,Sallad och Popcorn:)

Jag och Josse har bestämt oss att vi inte får äta godis,Chips eller läsk förens till Påsken.Och då får vi bara äta på påskafton vårat påskägg! sen så är vi igång igen. Men vi bestämde oss i onsdags var det väl!? att vi inte ska äta något godis, men då hade vi ju en stor godis påse i skafferiet, så vi tog oss frya st godisar var..
Men popcorn och Glass får vi äta:)TUR det, för glass och popcorn är ju nästan det godaste! lite svårt blir det ju i veckan när Josefssons paketet kommer med Goodie Bagen, där det bland annat var Choklad....
 
Vi har gått en promenad med Råttan(Zelda) idag (jag och josse alltså) vi gick ganska långt och sen när vi kom till en skogs väg släppte jag Zelda och slängde kopplet ganska långt i djup snön, jag tänkte nämligen att Zelda skulle hämta det. Men Zelda hittade såklart något mycket roligare, En STOR pinne, men hon hoppade så glatt iväg efter kopplet med pinnen i munnen och kom tillbaka UTAN kopplet, jag pekade och sa att hon skulle hämta kopplet, och efter många om och men så hämtade hon det i alla fall..Jag blev nästan rädd att jag var tvungen hämta det själv, Eftersom  jag själv hade bara tennis skor på mej, så det hade inte varit så kul..

Sen när vi kom in så såg vi på film,(Törs jag nämna  att det var Lejonkungen vi såg?Hahaa!) men jag somnade..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0