popcorn:P

sitter här med en popcorn skål och ett glas jordgubbsläsk.. hade tänkt se en film,närmare bestämt Romeo och Julia, men när jag satte på den i dvd:n så var filmen helt sjuk, jag fattade ingen ting! det var nån gubbe med rosa hår och nå andra gubbar som sprag på en bensin mack och sköt, Josse vad faan har jag lånat för film av dej? jag orkade iaf inte se nå mer av den så jag stängde av den och såg jusst på perfect man, men den har jag sett så många gånger att jag är så less den. och då bytte jag till tv1000 där var det nån film, men då kom jag på att jag inte orkar se på tv. fasst jag funderar på att se en annan film.. jag vill se Mr.&Mrs.Smith men någon, har lånat den.. en som har typ 30 andra filmer som är mina.. hmmm...Vem kan det vara? någon som känner sej träffad?




Foto: Anna Lundström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0