Onsdag.

Min röst kommer nog aldrig tillbaka :'( har varit röst lös över en månad nu. bak lust har jag också.. men jag har ganska mkt läxor att göra så ingen bakning idag. fasst jag och bella bakade ju chokladdbollar idag på HK:n, dom var ganska goda.. men när jag tänker på vad det är så blir jag så äcklad och vill inte alls äta dem. men nu är dom ju slut. det blev bara 3 till mej och 4 till bella (eftersom jag inte ville ha den som blev över). 

Provade gå med Nalle i koppel idag, men det misslyckades. han ville inte gå alls, utan han bara stannade och tjorvade och satte sig mellan mina fötter, min söta lilla Nalle björn♥ föresten, glömde nämna i gårdagens inlägg att Polly Pling flyttade i går. så nu är det bara NalleBalle som är kvar.

Hade tänkt ta mej en promenix med Råttan, men nu är det så mörkt så jag får se..

Nää, nu ska jag gå. hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0