Guitar Hero

igår var jag till luleå med mamma och tobias. Jag köpte en kofta och en lång tröja med drag kedja (kommer inte ihåg vad det heterX) båda i grått,  5 st små gott och blandat påsar för 1kr st på Ö&B, ett ritblock och så fick jag guitar hero world tour av mamma och pappa i försenad födelsedagspresent. när vi kom ut från ONOFF med lådan underarmen, bestämde jag att när jag kommer hem så ska jag spela. efter onoff var vi på DjurMagazinet, för jag skulle kolla efter en sele till Fred (eftersom Skruttens är alldeles för liten), men jag hittade ingen, eller jag hittade en som var rejäl och bra (till minder hundar till och med) men då var den så dyr! den kostade typ 349 kr. å det tänkte jag inte lägga ut på en sele. sen for vi på Ö&B, där köpte jag då godis påsarna, och så kollade jag på ridskor, hittade ett par som var ganska fina men då var det en kant på sidorna i (i skon då) hälen, som gjorde att skon var oskön och kändes väldigt smal kring hälen.

Sen när vi kom hem och jag hade stoppat i hop gitarren, stylat den, stoppat i batterier osv. så skulle jag då börja spela. jag stoppade i skivan, väntade, tröck ut och in skivluckan, slog av och på men inget hände.. Spelet funkar ju för helvete inte!!!!!  men jag tror att det ör fel på själva spel apparaten, den har ju trots allt några år bakom sej. så vi ska nog köpa en ny spel konsol.

sen på morgon, vaknade jag av att jag hörde att det lät utanför mitt rum, det var tobias som höll på med något. jag ropade och bad han komma in till mitt rum, han kom då.. och så frågade jag han vem som var vaken, han sa ingen.. då såg jag att ett av klistermärkena som följde med spelet och gitarren satt på han tröja.  jag frågade han varför det var där och vet ni vad han svarade!? "jag har stylat om gitarren" då gick jag cohj såg på  den och han hade använt ALLA klistermärken som följde med! det syntes nästan inget av själva gitarren! (Tobias är 7 år, inte typ 3 så han fattar visst!).så på morgon har jag skrapat bort dom klistermärken han klistrat på, för det är MIN gitarr och MITT spel!!

Jaja, hej då.. måste gå coh klä på mej innan josse kommer..

Kommentarer
Postat av: Josefina

Haha! Tobias är bäst!



Alltid lika roligt att göra Anna sur!

2009-02-01 @ 13:24:40
URL: http://josieek.blogg.se/josefinaek
Postat av: Anonym

Funkar det nu??

2009-02-01 @ 14:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0