Lista

DAGENS:
Klädsel: Svarta TeamSportia byxor och en grå tunika
Frisyr: utsläppt,uppsatt lugg
Låt: My Lullaby - Maria Mena
Vill ha: Pengar
Tråkigast: inget att göra..
Roligaste: nya filmer

SENASTE PERSON SOM:

Sov i din säng: jag själv.
Såg dig gråta: hmm..jag vet inte..
Fick dig att gråta: ett par vänner.
Fick dig att börja skratta: ett par vänner.
Du gick på bio med: minns inte..
Skickade ett email till dig: jag själv
Skickade ett sms till dig: Becka
Skickade ett lunarinlägg till dig: använder inte lunar.. 
EXTRA:
Vad är du mest rädd för: Ormar
Vart vill du gifta dig: Ingen aning..
Vem hatar du verkligen: Hatar ingen.
Varit kär: Nej..
Kör du bil: Nej.
Har du ett jobb: Nej. 
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja 
Är du ett hälsofreak: Nej
Är du ensam nu: Ja
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Hey there Delilah - Plain White T's

FAVORIT:

Rum i huset: Mitt rum. 
Typ av musik: Blandat
Parfym: Ingen favorit
Månad: Juni (=Sommar)
Mat: Pasta
Dricka: Juice 
Godis: Choklad
Tidning: Härliga Hund
Film: En Shopaholics bekännelser
Djur: Hund och Kanin

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:

Gråtit: Nej.
Köpt någonting: Nej.
Sjungit: Ja.
Sagt att du älskar någon: Nej.
Saknat någon: Ja.
Kramat någon: Ja.
Kissed someone: inte kysst någon, men pussat..

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken bild

2009-08-14 @ 20:45:35
Postat av: Emma

ingen fara, jag förstår dig. jag hade också vart de. och jag ber jätte mkt om ursäkt :(

2009-08-15 @ 00:43:25
URL: http://emmaeriica.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE

godnatt :D

2009-08-15 @ 00:45:16
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: Hilda

Skoj lista ;D

2009-08-15 @ 00:46:52
URL: http://hiildas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0