Vi hade iallafall tur med vädret!

Ja, Idag har jag ju varit och åkt Slalom på Dundret. Vädret var perfekt, riktigt vår väder med solsken och allt! inte blåste det heller, och inga moln! eller det paserade kanske 1 moln när vi åkte. inte ramlade jag heller, även fasst det var första åket på hela säsongen!



En  liten bit av backen, och Erika är med på ett hörn ser jag :)

Högst uppe på fjälltoppen hade man utsikt över Gällivare.



Men jag måste faktiskt medge att jag kände mej något liten där jag stod med min lilla Kompakta Kodak Easy share med 6.2 mgp, medans Bosse stod med en kamera med ett objektiv på typ 2 meter ;)

Kommentarer
Postat av: Hilda

Bosse? Erika?

2009-04-12 @ 11:08:57
URL: http://hildans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0