Some Fact about Moi:D

Namn: Anna Margit Maria Lundström

Tilltalsnamn: Anna, AnnaBanana
Födelsedag: 21 januari
Hemstad: Överkalix
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Brunett, men igentligen blond.
Längd: ca.157cm 
Höger/Vänsterhänt: Höger
Värsta vana: mitt grisskratt.
Stjärntecken: Vattuman
Sko stlk: 39-40
Är dina föräldrar skilda: Nej
Skor idag: svinfula tennisskor 
Din svaghet: Godis
Mål för 2009: vara mer självständig.
Mest använda fras på msn: Ok
Det första du tänker på när du vaknar: "tio minuter till,nå hinner jag"
När går du och lägger dig: när jag tycker att det är dags att gå och sova.
Bästa minne: Har många otroligt roliga minnen, kan inte välja ett :)

Favoriter

Färg: Gul/Lila/Grön
Mat: Pasta
Sport: Ridning
Djur: Häst/kanin/hund
Glass: Mjukglass
Godis: Choklad
Affär: H&M
Nummer: 21 
Helgdag: Lördag
Årstid: Sommar
Parfym: Vet inte.

Vänner och livet
Vad vill du bli när du blir stor: Jag ska bli journalist :)
Hur vill du dö: smärtfritt.
Vem av dina vänner är mest lik dig: Josefina.
Vem får dig mest att skratta: Josefina.
Vem har du känt längst: Becka
Vem är blygast: Becka 
Vad är den bästa känslan i världen: Lycka
Värsta: Ångest
Vart vill du bo i framtiden: Paris
Hur länge tror du att du kommer leva: ingen aning.
 
Har du någonsin
Varit kär: Japp
Blivit dissad: Ja
Rymt hemifrån: ja.
Föreställt dig ditt ragg naken: haha,nej.
Skolkat: Nej.
Sovit utomhus: I tält.
Gråtit i skolan: Ja
Spytt i skolan: Nej, de tror jag inte.
Velat bli modell: njaaee, nej.
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Haha, ja, ett par riktigt korkade saker.
Sett en död människa: Ja,Hemskt var det.
Druckit alkohol: Nej, inte direkt druckit.
Ätit sushi: Nej, jag äter inga råa saker.
Varit på scen: Ja
Snattat: Nej.
Varit full: Nää!
Retats: Ja.
Blivit nerslagen: Ja.

Du??
Svär: ja, då jag blir arg.
Sjunger bra: Haha,Nej.
Dushar dagligen: Ibland
Tycker att du är attraktiv: Nej.
Kommer överens med dina föräldrar: Ja,oftast.
Gillar åska: Ja, det är ju mysigt.
Spelar något instrument: Nej, men jag önskar att jag kunde spela gitarr.
Går till kyrkan: På dop, begravningar och bröllop
För dagbok: bara Bloggen
Sjunger i duschen: Det händer.

This or that:
Pepsi/Cola: Cola
McDonalds/burger king: McDonalds
Singel/gruppdate: Singel
Choklad/vanilj: Choklad
Jordgubbar/blåbär: Jordgubb
Kött/veg: Kött
Tv/film: Film
Gitarr/trummor: Gitarr
Kinamat/mexikanskt: Kina
Kakor/paj: Paj
Blind/döv: Döv

Kan du:
Gå ner i splitt: Nej, men i spagat
Skriva med båda händerna: Jag kan, men det ser inte bra ut med vänster.
Vissla: Ja
Blåsa en bubbla: Ja
Ha dina ögon i kors: Ja
Nudda näsan med tungan: jo, om jag trycker ner näsan;)
Äta vad du vill utan att oroa dig: Nej

Vem var den senaste personen:
Du nuddade: Mamma
Du pratade i tfn med: mamma
Msnade med: Becka
Du kramade: Mamma
Du skällde på: Vet inte
Sportade med: Tobias.

Senast du:
Skrattade: Idag
Filmen du såg: Australia
Drog ett skämt: Vet inte

Random:
Vilket land skulle du vilja besöka: Frankrike
Hur många kuddar sover du med: Två
Dricker du mjölk: Ja
Person du hatar mest: Vet inte.
Var tror du vi hamnar när vi dör: I Himmlen.
Hur många signaler innan du svarar: två
borde man uppfinna: vet inte
Lekte du med Barbie som liten: Jepp, jag har nog över 100,Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0