Utmaning

Här kommer en lista!
(Endel av frågorna är tolkningsfrågor som du får besvara efter hur du tar dom. Efter att du har fyllt i listan, utmana 7 blogglada vänner och meddela dom i respektive blogg!)


Vem (med motivation)

Vem är din käraste flickvän?
-
 Har så många kära flickvänner♥
Vem är din käraste pojkvän?
-
ingen.
Vem litar du mest på?
-
Mina närmsta vänner och min familj såklart :)
Vem vänder du dig till när du behöver någon?
-
Josefina,Becka och mamma.
Vem är dig likast till sättet?
 -
 Josefina Ek
Vem skulle du vilja ta med utomlands?
 - 
Vänner och familj.
Vem skulle du inte vilja ta med utomlands?
 -
surmörtar ;)
Vem var du med senast?
 -
Familjen.
Vem saknar du mest?
Gammelfarmor♥
Vem älskar dig mest av dina vänner?
 -
Josefina.

Vad (rangordna 1-3)
Vad önskar du dig just nu?
1 - 
Pengar
2 - En ny Mobil
3 - Kläder
Vad önskar du dig inte alls just nu?
1 -
smärta
2 - gnäll
3 - bråk
Vad betyder mest för dig?
1 -
  Familjen.
2 - Vänner
3 - Älva
Vad får dig på bättre humör?
1 -
Zelda
2 - Vänner
3 - Musik
Vad får dig på sämre humör?
1 -
Gnäll
2 - Bråk
3 - Jobbiga personer.
Vad saknar du?
1 -
GammelFarmor
2 - Canell 
3 - Sommar
Vad längtar du till?
1 - Sommar!
2 - Min och Josses camping tur i grubbnäs:)
3 - stockholm trippen:)


Hur
Hur vill du att din framtid ska se ut?

-  jag ska läsa tills jag är 18-19 år och sedan ta ett sabbatsår och resa jorden runt:) sedan ska jag läsa vidare till Journalist. sen ska jag skaffa mej hus och familj.
Hur vill du leva ditt liv?
-
Ta dagen som den kommer :) och inte oroa mej för små saker.
Hur delar du med dig av dina känslor?
För det mesta så håller jag mina känslor inom mej.

Utmanar:
Rebecka Silverplats, Hilda Palo, Iida Larsson, Therese Lundström.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0