Usch,Usch!

Jag hatar att vara sjuk! vet ni varför? för då kan man inte göra nånting! alla mina vänner har typ varit med varandra  och haft kul hela helgen medans jag har legat hemma och sovit igenom hela helgen!
Visst kan de vara skönt att vara sjuk, så länge man inte har ont så..
Fasst min helg har endå varit ganska så bra eftersom att jag bara har sovit och vilat mej och det kanske jag behövde.. jag ska kanske på skolan i morgon, eftersom att jag är mycket piggare än igår. min hals gör ju fortfarande ont, men om jag har med mej alvedon så kanske det går endå.. men vi får ju se.

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: tack sötis :)<3 Fint namn du har förresten ;)

2009-04-19 @ 19:34:34
URL: http://aannapannas.blogg.se/
Postat av: Muffinsmartin

Jag gillade din header! Du får kika in på min blogg mer framöver då :D

2009-04-19 @ 19:49:54
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0