Typiskt mej!

Tisdagen gick väl nästan som planerat. bara det att den där 3kilometers promenixen till stallet aldrig belv av, Typsikt mej:(Istället for jag till mina kusiner på kalas och gottade mej i tårtor och massa annat gott.Jag har insett att Jag och Josse är ganska lika varandra till sättet, bara det att hon är den som när hon vill något så ser hon till att det blir så. Till exempel; Michael Jackson konserten i London, Vi bäda älskar M.J och både ville (vill) fara och se en av de sista konserterna innan han "lutar sig  tillbaka" från artist livet, och nu ska den där lilla fuskisen fara och se han i london den 8 september! nu var det ju försej en present av hennes syster, men hon hade nog endå farit även om hon inte hade fått den presenten. Jag och andra sidan, jag är den som vill, men ingenting gör jag åt det. tillexempel idag, då ville jag fara och skidra i lappberget, men då Josse inte vill följa med mej så sket jag i det, Typiskt mej:(  och jag kan som inte ta egna handlingar och göra saker själv, utan jag måste för det mesta ha någon kompis med mej.
Fasst det är lite konstigt igentligen.. för jag älskar att vara ensammen, jag är van vid att vara ensammen. På lekis hade jag inga kompisar, De 4-as (Jag,Becka,Cassa,Ange) gled isär fårn varandra jusst då, och jag kände mej så pass ensammen att jag ville byta skola till friskolan.
Ja så det är lite konstigt..
Men iallafall...
På Onsdag kom Josefina hit och vi hade lika roligt som vanligt. vi spelade Eye toy med Tobias, såg på tv och var en stund på datorn.
Tosdag (idag) ville jag fara och åka längdskidor, men sket i det (som jag redan har skrivit). istället har jag legat och degat på soffan och "sett" på MadeMTV. Kom 9 minuter försent idag till engelskan, och satan vad sur hon blev!om jag kommer försent 1 minut till så väntar återläsningen om 3 veckor på mej.
Nä nu ska jag ta coh spela lite eye toy, då får jag ju lite motion iallfall.



                                          Födelsebarnet Anton (till vänster) fyllde 9 år den 31 mars, Grattis i efterskott!


Kommentarer
Postat av: Josefina

Du är bara för gullig, Anna! Love you no matter what! <3

2009-04-02 @ 19:40:10
URL: http://lilleken.blogg.se/
Postat av: Hilda

ha ha, typiskt dig ja!

2009-04-03 @ 16:27:58
URL: http://hildans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0