sjukare än sjuk.

igår var jag sjuk, idag är jag sjukare, och jag vågar inte ens tänka tanken på hur sjuk jag kommer vara i morgon.

Igår sov jag hela dagen, jag orkade verkligen inte göra nånting, inte ens se på film.Hade 39 graders feber igår, och jag frös som en gris. idag hade jag tänkt bänka mej på soffan under tusen filtar, och läsa "marley och jag" eller vad den nu heter. eller så tar jag och fixar batterier och laddar min mp3 med "tusen strålande solar"... men det lutar nog åt läsandet.
 ska gå och fixa en kopp te nu och sen se på tv :)
Tjolla hopp!

Kommentarer
Postat av: jossan

tack så mycket! ^^ <3 allt bra?

kram

2009-04-19 @ 10:05:59
URL: http://ligon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0