Jaha, då var den här helgen förstörd..

Jag har jätte ont i min hals, och min halsmandlar är svullna och gör ont! varför ska jag Alltid bli sjuk på våren!? kunde jag inte bara ha blivit lite förkyld, men nej jag var tvungen att få halsfluss!!!!! sen har jag feber också, på morgon höll jag på att yra om hundmat!?men eftersom att doktorerna vill att man väntar någon dag så kan jag inte fara idag till Farbror Doktorn, jag måste vänta tills i morgon eller måndag..Så jag lär ju inte kunna fara på skolan på måndag, men vi får ju se.
 sen i natt har jag haft en jätte konstig dröm, jag drömde att det kom spöken (läskiga och onda) som ville ta mitt täcke! usch vilka hemska spöken;) och då låg jag och slet i täcket i kanske en minut, men var som lite halv vaken och då märkte jag att min fot hade fastnat i påslakanet.  men jag tyckte de var jätte läskigt iallafall, så jag har kanske väckt mamma inatt. eller jag tog då ialla fall hennes hand och höll den så hårt jag kunde, Tur att mammor finns :) sen så var de ju extra hemskt att dom ville ta mitt täcke eftersom att jag höll på att frysa ihjäl, fasst jag låg med pyjamas,tjocksockor och en stickad jätte varm tröja. 
När jag har feber så spyr jag,yrar om konstiga saker,drömmer konstigt,sover,fryser, och har ont i ryggen och mår allmänt dåligt.
ska gå och koka te nu, jag kanske ser en film eller nå.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0