"Hä ä itt aser ärd"

Har nyss kommit hem efter att ha varit  hos Inger och Hemry. Tidigare idag har jag varit på middag hos mina kusiner. Vi åt någon lax med någon gegga och pressad potatis, gott var det. sen till efterrätt serverade dem varma päronhalvor med aftereight och glass. sen såg vi barn på Star wars, fasst jag satt mest och lekte med axel..Eller Anakin som ha kallade sej. Han är så gullig, han kallar mej för Nanna:) han hoppade bakom soffan enkomt för att jag skulle hjälpa han upp och sen sa har något i stil som "hä ä itt aser ärd" (här är ditt laser svärd) och sen sa han typ "ag ha en aser am" (jag har en laser arm, precis som Anakin i Star wars). Emma,Anton och Tobias var något irreterad på oss när vi lekte, haha.
Nä nu måste jag gå och sova. jag ska ju och åka backe i morgon i Gällivare. Avresan är kl 07:30, Hur ska jag orka stiga upp?
Vi som ska och åka är: Bosse, Tomas, Erika, Therese åsså jag då:) vi får hoppas på finfint väder:)


Här är det lilla Bustrollet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0