En bra dag.

Idag har jag och min vänner varit på bränna. det var kul. när vi satt på Fenix kom hon som jobbar där och bad oss att vara tystare, Jag har absolut ingen aning om varför hon ens bad oss att vara tystare;) okej, vi var väl ganska så högljudda, men endå.......sen efter att vi gått och strosat på bränna gick vi ner till Folketshus, men det var låst, så då gick vi till hotellets toaletter och firade Josefine, Hon har ju fyllt Fjortis vettni;) sen skulle vi gå till kyrkan för att se om det var någon Gudstjänst, men förgäves, Kyrkan var låst. då for vi till centrum (överkalix enda affär där de säljer smink,parfymer osv.)där köpte Hilda och Catrin en ansikts mask. sen när vi varit där så for vi hem till Catrin, där stoppade dom ansiktsmask (nej, jag gjorde det inte) och sen kollade vi på film.
Vet ni vad som väntade i bilen? Jo, mitt paket med mina ridbyxor och ridvantar :D så ny slipper jag oroa mej att folk ska se mina trollor när jag står i lättsits, eller går  för den delen:)
Jag,som bara visste att Hööks existerade när det gäller att köpa häst grejjor, har beställt dem från Horze .
Materialet är stadigt och rejält så de kommer jag nog att ha de närmsta 3-4 åren.


Josefine,Välkommen in i fjortisklubben:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0