Deklaration? JAG?

Vet ni vad som kom med posten idag till mej? ett brev från skatteverket och de ville att jag skulle deklarera!? jag vet ju inte ens vad deklarera innebär!? gör man inte de då man får Lön? jag får ju ingen lön.. eller jag tror då inte att  min 30kronors veckopengen ränkas som lön;)


Ikväll blir det övernattning hos Josse, It's going to be so fun:) nu sitter vi och väntar på att våran kladdkaka ska bli klar:)
Vi ska se på flera filmer har jag bestämt:) det blir systrar i jeans första sommaren och sen någon annan.



Kladdkaka


Ha en trevlig fredags kväll Önskar Josefina Ek :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Eller hur! Du skulle sett henne skutta omkring i hagen! Så otroligt söt! Hoppas ni hade kul på övernattningen! Haha stod det att du fick några pengar på deklarationen då? I så fall är det la bara o tacka o ta emot =P.

Ne faen nu måste jag fortsätta städa... usch vad tråkigt.. Men har bara dammtorkning och golvet kvar nu =).. Tur att man har en liten lägenhet!

2009-04-05 @ 13:10:41
URL: http://sofialb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0