Älva in My Heart<3

Igår (lördag) var jag till Älva, det var ju ett tag sedan jag var till henne. och ni skulle ha sett hur glad hon blev när hon såg att jag skulle hämta in henne, hon sprang och viftade på huvudet, och man såg verkligen hur glad hon var. Hon kanske gillar våra små turer trots allt? mitt lilla Busfrö♥ Jag älskar verkligen den hästen! Aldrig har jag mött en häst med så stor personlighet som hon har. och nu känner jag ju som henne så jag vet precis vad som gör henne glad och mindre glad, och på vilka ställen hon älskar att bli kliad osv.
Vi for en sväng efter vägen, vi skrittade bara, men mysigt var det. jag var ju där på kvällen, så solen höll på att gå ner och himlen var alldeles rosa och där på en grusväg med stora snöfyllda ängar med några svanar kom jag och ridandes på en Nordsvensk, och bara njöt av livet.
Sen efter ridturen så borstade jag henne och gossade länge med henne, jag kliade henne och hon kliade mej. Jag längtar verkligen tills i morgon så jag får gossa med henne igen. dessvärre måste jag nog cykla dit., men vad gör jag inte för min Älskling!? fasst jag skulle ju kunna hoppa av bussen där, men hur ska jag ta mej hem då? jaja, vi får se hur det blir.
Jaja, åter till gårdagen: när jag kom hem från Älva var klockan kring 20:30, då åt jag middag och såg på en film men jag somnade.

Idag har Josefina varit hos mej. vi cyklade och lite sånt...sen efter att hon farit hem så for vi in till bränna och köpte glass och lämnade igen filmen som jag hyrde igår, My Bestfriends Girl hette den men den var inge bra, jag köpte iaf en Magnum Mayan mystica den var ju jätte god :P när jag läste "spices" på förpackningen blev jag lite skeptisk men jag tänkte "hur äcklig kan den vara!?" så jag köpte den.

I morgon är det skola, inte så tungt faktiskt, nästan lite kul.. vi håller ju på med kulisser och dans till en musikal, så vi har målat och dansat hela veckan, roligt roligt.

Ska kila in i duschen och sen hoppa i säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0