16:10

Hejhej. Igår cyklade jag till stallet (ca. 3km)  sen när jag var i stallet så bad jag bella komma tidigt, eftersom jag var där och hade tråkigt.hon skulle då komma lite tidigare, men sen fick jag ett sms av henne och där stod det att hon inte tog sej till stallet, då sa jag att hon skulle cykla dit och att jag kunde möta henne. så då for jag iväg.
Jag som trodde att hon skulle vara snabb, men jag hann ju nästan cykla till hem till henne innan jag mötte henne, haha. sen efter ridlektionen (som var 45min lång) cyklade jag hem igen, så sammanlagt så cyklade jag 1,5 mil igår.  sen såg jag på Dhw och efter det så somnade jag på soffan.

Idag har jag varit på skolan, efter franskan träffade jag farmor. hon var glad som vanligt. min gulliga lilla farmor :)

Kommentarer
Postat av: Hilda

jag har inte ens tagit fram min cykel

2009-04-29 @ 16:17:13
URL: http://hildans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0