Måndag.

Ja, nu har josse jusst farit hem...tråkigt,tråkigt..vad ska jag hitta på nu då?Jag fick nästan lite lust att baka..Men vad? chokladbollar kanske? eller ska jag göra en chokladbollekaka? nä, det lutar nog mer år chokladbollar med kokos på:)
Eller så går jag ut på en promenix och fotar lite vårbilder och plockar påskris:D Ja, det ska jag göra:)


Här är mitt "lilla" blåmärke. Det är mkt större i verkligheten.

Så här gick det till när jag fick det:
Jag och Josefina var i berget och skulle åka bob.
Josse bad mej fota henne när hon åkte ner för berget.
så då medans hon klättrade upp för berget ställde jag mej tvärs över vägen på knä,
Jag tänkte att jag får nog en bättre vinkel då.
Men det gick lite fortare än väntat, och eftersom att bobben inte styrde så krachade vi.
Jag slängde mej ju åt sidan, men inte nog långt.
Bobskidan kom iallafall på min arm och jag skrek och gap skrattade.
Och Josse satt typ och halv grät och sa "Nä, jag jag brytit armen på dej Anna!" Snälla,Förlåt!"
Jag satt bara och gapskrattade och sa att den inte var bruten och att det inte gjorde något. och ja, nu ser min arm ut så där.

Kommentarer
Postat av: Hilda

du med din chokladbolle kaka... och stackars dig anna. hoppas din arm kryar på sig . :D

2009-04-06 @ 16:47:05
URL: http://hildans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0