090420

Jag var ju till Tant doktorn  idag. hon kika lite i min hals.. Istället för att säga t.ex: "Ja, jag ser att du har vita prickar i din hals" sa hon "ojojoj!" och "ajajaj", och sen var vi klara och då for vi till apoteket för att hämta min medicin, som heter Kåvepenin. tabletterna är stora, och gör väldigt ont att svälja.
Nu funderar jag på om jag skulle ta och hyra en film från viasat och se innan jag går och lägger mej.. jag funderar på om jag ska se Flyga Drake eller The Evening.. vi såg på flyga drake en gång på bio med skolan, och den var bra tyckte jag.. men jag tror nog att jag var den enda som tyckte det.
Till middag idag åt vi min favorit, vårrullar med wookgrönsaker och kyckling, men det gjorde så ont att svälja så jag åt inte mycket av det. Sen fick jag halstabletter (Fisherman's Friend) men dom kan jag inte heller äta, för så brinner min tunga upp, jag har väl en såkallad smultrontunga  som är överkänslig mot allt. jag råkade få lite tandkräm på tungan i morse när jag borstade tänderna och då domnade hela tungan bort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0