Ursäkta!?

Ursäkta(?) att jag inte har skrivit på nårga dagar.. och förlåt för att jag skriver om samma saker HELA TIDEN, men när man bor i en liten skit komun där det aldrig händer något så finns det som inte mycket att skriva om. Jusst nu handlar mitt liv om: Hästar,Hästar,Hästar, skolan,läxor,läxor,städning och eftersom hästar,skolan och städning tar typ upp all tid så hinner jag aldrig vara på datorn och skriva.

Idag var det 4:de gången jag red Älva, vi red på en äng och sedan upp mot stor vägen. hon var väldigt seg och trött ville vända hem hela tiden.

i veckan var jag till skol sköterskan för att jag hade jätte ont i mitt knä, det visade sig att det var en överanstränging och att det var i muskelfästena som jag hade ont. jag har inte kunnat sträcka ut benet, så jag har gått och haltat på tå med det onda benet. men som tur är så har det nästan försvunnit och jag kunde rida idag, jag var inte och red i tisdags för jag hade så ont. 

Igår beställde jag min jacka, den kommer vecka 42 (:nästa vecka:) gud vad jag längtar efter att få den!!=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0