Andra Ritten med Älva

nu har jag nyss kommit hem, jag har varit hos Älva. det var andra gången som jag red henne och hon var mycket piggare  idag än i onsdags. vi red efter en väg som låg alldeles brevid Kalixälv, det var jätte fint. idag är det marknad, men jag var inte för jag hade absolut ingen lust att gå och strosa i kylan. spec. när jag inte har någon vinter jacka.jag måste till luleå och köpa en jacka! jag har hittat en jättefin jacka på H&M... men nu ska jag gå och göra nått.. kanske se en film.. Denna är det jag vill ha!
HEEEJ DÅ!:)


Kommentarer
Postat av: Me

Anna, vi vill ha samma jacka. Jag vill ha den fast svart ...

Postat av: Josefina

Har du fått jackan ännu? Ska du skicka tillbaka den, eller ska du behålla den?

2008-10-23 @ 11:33:14
URL: http://josieek.blogg.se/josefinaek/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0