Josses Utmaning

10 ÅR SEDAN:
3år.
då var jag bortskämd, och VÄLDIGT surrig..


5 ÅR SEDAN:
8år.
Hatade Matte och låg typ tusen sidor efter alla andra..haha
slutade vara surrig ochpratade så tyst att lärarna blev sura på mej.

1 ÅR SEDAN:
12år.
Fick jag min första kanin,döpte han efter grupptrycket och bytte hans namn typ tusen gånger.


Igår:
var jag på ridning, vi hade dressyr.på skolan flamsde vi omkring..


5 SAKER JAG SKULLE GÖRA MED TIO MILJONER KRONOR:
Shoppa kläder
köpa en häst
Ge bort pengar till välgörenhet (typ rädda barnen)
Reeesaaaaa
spara.. 

5 FAVORIT FILMER:
Dagboken
Mom at 16
Sex and the City
Flicka- den bruna mustangen
Awalk to Remember


5 FAVORIT TV PROGRAM:
Grey's anatomy
Desperate house wives
Gossip Girl
Medium
Ghost Wisper

5 FAVORIT SAKER:
datorn
jackan
pengar
spegeln
duschen

5 FILMKARAKTÄRER JAG SKULLE DEJTA:
Peter Pan (riktiga)- Jeremy Sumpyter
Noah Calhoun (dagboken) - Ryan Gosling
Ryan Atwood (OC) - Benjamin McKenzie
Lucas Scott (One Three Hill) - Chad Michael Murray
Daniel Meade (Ugly Betty) - Eric Maibus


JAG UTMANAR:
alla som har en blogg;P

Kommentarer
Postat av: Josefina

Att jag lekte tuff ... Hahaha :D



Men jag är ju lite småtuff ;D

2008-11-05 @ 18:02:18
URL: http://josieek.blogg.se/josefinaek
Postat av: Anonym

jätte söt blogg tjejen! :)

2008-11-06 @ 00:53:01
URL: http://wendialejandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0