Utmaning

Här kommer en lista!
(Endel av frågorna är tolkningsfrågor som du får besvara efter hur du tar dom. Efter att du har fyllt i listan, utmana 7 blogglada vänner och meddela dom i respektive blogg!)


Vem (med motivation)

Vem är din käraste flickvän?
-
 mina närmaste vänner (tjejer)
Vem är din käraste pojkvän?
-
Fred, Skrutten, Flax och Mixen så klart;)
Vem litar du mest på?
-
min familj och mina närmsta vänner
Vem vänder du dig till när du behöver någon?
-
Mina vänner
Vem är dig likast till sättet?
 -
Ingen aning..
Vem skulle du vilja ta med utomlands?
 - 
Mina vänner och min familj
Vem skulle du inte vilja ta med utomlands?
 -
 En som jag hatar
Vem var du med senast?
 -
Släkten på pappas sida:)
Vem saknar du mest?
-
Oj, det är många..
Vem älskar dig mest av dina vänner?
 -
Josefina Ek.

Vad (rangordna 1-3)
Vad önskar du dig just nu?
1 - 
Pengar
2 -  En klippning
3-  En häst
Vad önskar du dig inte alls just nu?
1 -
Bråk
2 - Matte
3 - Bråk
Vad betyder mest för dig?
1 -
Vänner
2 - Familjen
3 - Älva
Vad får dig på bättre humör?
1 -
Vara med vännerna
2 - Bra Musik
3 - Roliga filmer
Vad får dig på sämre humör?
1 -
Brutna löften
2 - Bråk
3 - Lögner
Vad saknar du?
1 -
GammelFarmor
2 -  Farfar
3 -  Canell
Vad är dina nyårslöften?
1 -
Säga mer vad jag tycker
2 - Läsa mer till proven
3 - hjälpa till mera här hemma..

Hur
Hur vill du att din framtid ska se ut?

Vara utbildad. och jobba med något jag älskar:)
Hur vill du leva ditt liv?
  Jag vill resa mycket  och ha roligt tills jag börjar närma mej 30. sen ska jag nog skaffa hus och familj:) 
Hur delar du med dig av dina känslor?
Jag berättar nog endel för mina vänner, men det mesta håller jag nog inom mej.
Hur mår du?
Bra, lite trött bara;)

Utmanar:
  
Alla som inte gjort detta:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0