Måndag 15/12

9 DAGAR KVAR TILL JULAFTON!♥

Vet ni vad jag märkte idag när jag var ut med Fred? Selen är för liten eller nästan, jag var tvungen att göra den så stor som möjligt. det tog typ en kvart att få ut selen. den var jätte hård för att jag har haft glömt den ute i sommar och då har det regna på den( jag tog ju in den innan snön). så jag vill ha en ny kanin sele till Fred.. det var skruttens sele som jag använde nu, eftersom att jag inte äger någon annan. Men den är jättebra i storleken till Skrutten, men han är ju så liten!

Sen när jag kom in så tog jag och skulle släppa lös Fred i tv-rummet medans jag såg på film.. men när jag släppte han på golvet så kom han helatiden till mej och ville sitta i famnen.. det slutade iaf med att han fick gå i buren och jag såg ingen film..

Föresten, jag blev så less på att fixa designen, så jag tog bara den svarta och bytte text.. det blev ganska fint (enligt mej)..

Nää, nu ska jag gå. Asta la vista BABY!! //Annα ♥


Kommentarer
Postat av: Josefine

Anna Bannana det var ju jätte fin desigen du hade före!!tkr jag iaf!!!!men du får ju ha som du vill!!^^

2008-12-16 @ 14:41:46
URL: http://josefinekarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0