23/12

i morgon är det julafton, och snart är det ny år:) det har gått fort... nästan..eller nää det har gått i perfekt fart. Tänk snart är jag fjortis;) jag och hilda ska ha ett stort partaj när vi fyller år (hon fyller den 31/1 och jag den 21/1:). det ska bli såå kul! men iaf..

Min dag: började med att mamma kom in och lånade min mascara och vad jag nu hade på skrivbordet i sminkväg klockan var kanske kring 08:20..dom skulle fara till Luleå och handla julklappar till Moi och mina bröder. sen fortsatte jag sova ett tag.. men då kom tobias och väckte mej av någon anledning.. sen städade jag tv-rummet..och sen upptäckte jag att jag hade jätte stora utslag på armarna och på mina fötter! det var alldeles bubbligt på armarna, som värsta puckelpisten;) men nu är alla borta.. nästan alla iaf.. jaa.. och sen städade jag åt Baby boysarna och gav dom lite hö och sånt..
Kicki kom idag med en julklapp till mej:) jag tror jag vet vad det är:) men det skriver jag i mrogon.
Jag vet två.. kanske tre julklappar:) det är den svarta klänningen och två andra saker:) jag ska få den svarta klänningen i julklapp men dom har inte beställt den.. men jag ska göra det så fort som möjligt!

OJ titta på klockan! Det är ju faan julafton nu! kanske man ska gå och sova?

God natt, God jul och Gott nytt år!// AnnaBananaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0